0
0

2019年起加密貨幣揭起新一輪炒風,幣價拾級而上,不少人在這段時間以小博大成功致富,不過好景不常,近期加密貨幣陸續出現連環崩盤事件,不止Luna幣的價值數日內暴跌99%,比特幣更一度跌穿兩萬美元關口,多間加密貨幣交易平台面臨倒閉壓力。不少投資者損失慘重。有人指出幣市是Scam(騙局),幣市大牛市受惠者、的Hong Coin講幣創辦人蔡曉東(東記)則認為只是市場波動,若能把握正確機會,一樣能帶來財自跑道。

今年23歲的東記,幾年前靠投資加密貨幣令身家暴漲至9位數字,在踏足幣市前他曾做過不少工作,「嗰時讀書已經做緊飲食業工作,讀完書之後,因為讀書唔係好叻,考唔到啲律師、醫生,結果返地盤、做救生員,三十幾度大熱天時去紮鐵。」由於藍領工作太辛苦,不甘現狀的他決定尋求改變,投身全職炒幣。

「嗰時我係買咗以太坊(ETH),嗰時以太坊大約喺80至200蚊嘅價位。其實我將好多嘅錢甚至所有積蓄,30萬,擺咗喺以太坊現貨度,之後相信佢。」東記說道。

相信價值投資的他,遇上去年幣市高峰期,以太坊一度上至4,600美元的價格,加上炒幣價波幅,短短幾年身家已接近過億,不過他跟記者說自己對財富相當低調:「因為我自己唔係咁鐘意透露架,個感覺好似好炫富咁樣。」

炒幣作為本業,去年東記亦開設網上頻道賺外快,閒時開班教授炒幣做「帶單老師」,吸引不少粉絲收看。他指現時收費會員有500名,以每位會員800元月費計算,即使他不作任何投資,每月仍可淨袋40萬元。

為了讓更多人認識自己,數月前他花近200萬元,在銅鑼灣港鐵站投放大型廣告,誇張程度媲美MIRROR,引起連登網民熱議之餘,廣告內容亦令人摸不著頭腦。東記解釋:「咸魚就係象徵緊一個夢想,究竟你係一條咸魚定還是一個夢想,就算一條咸魚有冇夢想呢?嗰個船個背景其實就係茫茫大海,有艘船向前行緊,但唔知前面有咩等緊佢。我自己覺得呢個廣告應該會有一個好大嘅迴響。」

的確,高調賣廣告當然引起各方迴響,加上幣圈近來遭遇連環不幸事件,多隻加密幣暴跌,包括東記所推介的貨幣,最後更被某部份觀眾圍插,帶來許多負面評論。「我自己有份買LUNA幣,亦曾經有叫過我啲觀眾去買,呢樣嘢我承認,我因為LUNA都輸好多;隨緣喇,我⾃⼰覺得喺⺠主社會⼀定會有唔同聲⾳,在於我⾃⼰嚟講唔係做咩虧⼼事。」

對於加密貨幣被指是「割韭菜」騙局,東記認為只是一般市場波動和回調,「我自己喺幣圈經歷過兩次熊市,我自己個心理壓力會比其他人承受得大,對於而家回調冇乜難受情緒;我知道牛熊係會有轉換,到下一次牛市當我有足夠籌碼,我就可以搵到筆更大嘅錢。」

現時加密貨幣指標比特幣和以太幣都已經回復至2020年水平,有分析師甚至睇淡比特幣會進一步跌到1.3萬美元,但東記反而覺得要人棄我取,更揚言現在是入市好時機,「我估計喺2024年,比特幣將會有個全新嘅牛市;而家比特幣跌到接近兩萬蚊位置,有啲人覺得危險,對於我嚟講差唔多係機會。」

財自後每日生活點過?

過財自生活到底有幾嘆?東記現時租住西貢一幢三層豪宅,他指大部分時間都會留在家中,包括工作及日常生活。訪問當日他就帶記者參觀大宅。

東記家中設有三層,日常開直播開班便在客飯廳進行。
東記向記者介紹這個小型桑拿房,他指閒時會在裡面焗桑拿放鬆一下。
客廳下層為東記的睡房區域,房內掛有由觀眾送贈,寫上「明鏡止水」的掛畫。
房外有大露台,東記指自己平日會在此一邊看景,一邊思考網上頻道發展方向。

天台則成了東記的私人健身室,記者問及他會否擔心器材日曬雨淋而損壞,他卻回應隨緣就好,若壞了就再更換。

更多精彩影片

員工有錢分先會同老細講願景!︱第三講〈主孰有道〉︱施永青拆解孫子兵法

2022年首季近3,000新Tesla落地|車主為愛驅平反:我覺得係樹大招風

專訪|向太:拍戲慘過做地產 香港明星青黃不接


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆