0
0
投資銀行-IBD-hkibankmemes-林子晞-BBA男神投行夢醒
(設計圖片)

入行四年,我仲係一名廢柴,幹不出甚麼好事來。不過,我學識咗一個道理——喺工作上,一定要知道自己想要乜。

大學時期,我識咗Alfred,想當年佢係BBA男神,又靚仔又玩得,ocamp、上莊、住hall、年宵全部有玩,系內無人不識,人見人愛,佢擁有一個青春嘅大學生活。佢嘅臉上,總係掛住燦爛嘅笑容。

然而,大學畢業後,呢一個笑容出現得少之又少。

一直以來,Alfred好想入ibank,而且想入好多人夢寐以求嘅Investment Banking Division (IBD)。可惜,佢唔係三大出身,GPA唔高,又冇乜實習經驗,履歷十分遜色。臨近畢業,佢嘅求職之路困難重重,同學開始有offer,佢連面試都冇。好彩,最後佢入到一間港資投行,總算做到IBD。佢鬆一口氣,帶着期待嘅心情,展開新生活。

可惜,呢一份期待好快消失咗。Alfred嘅公司係一間細行,規模、預算不及大行,offer十分一般。Analyst One入職,月薪不足兩萬,冇乜福利,但工作一樣辛苦。

返咗半年工,Alfred由開心分享工作趣事,變成苦苦埋怨公司不足,公司太細冇人識、獎金得兩個月、同事唔夠醒目、辦公室裝修唔靚,總之乜都係差。係,雖然佢做IBD,但佢無法成為理想嘅Analyst。佢試過搵大行IBD,奈何履歷唔好,冇人搵佢面試。

「唉,呢一份工嘅package,仲差過HSBC嘅teller。我想走,但大行IBD唔要我。走去其他division呢,又以後做唔返IBD喎,進退失據。」半年後再見Alfred,佢已經冇咗笑容。

「呢一兩年市道差姐,努力多一陣啦,你得嘅!」我只可以安慰下佢。老實講,佢個情況,想入大行IBD係有啲棘手。

始料不及,再見Alfred,佢嘅笑容再次出現。原來,佢轉咗去一間大行做Compliance。

「吓,你唔係想做IBD㗎咩?點解會去咗Compliance?咁樣好難返IBD㗎喎。」我問。

「冇呀,有一日驚醒咗。其實我想做IBD,我都係要錢、想威,而細行IBD畀唔到我。但係,大行back office,人工兩倍有多,又有大行光環,總好過做細行IBD。咁我諗通咗,又有機會,咪走囉。我好清楚自己想要乜,我不需要IBD,我要錢要威,暫時滿足咗,已經開心咗好多。」

我思考咗一陣,笑住恭喜佢:「又係,如果其他工作可以達到目標,其實冇必要執著係咪IBD,哈哈。」

(如有雷同,實屬不幸)


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆