0
0

內地公布「新十條」優化疫情防控措施,特區政府亦在周四調整隔離政策,我們距離復常還有多遠呢?中原集團創辦人施永青認為,今次推新十條的條文不多,意義卻重大,顯示中央對疫情的取態已出現「根本性改變」,「佢由唔講Omicron嘅特性,到而家相對以科學啲嘅態度去對待疫情,呢個係認識上同取向上嘅改變。」鬆綁速度如此快,確診及死亡個案無可避免會大幅上升,惟施永青認為只要內地醫療系統能應付,政策不會走回頭,「佢會接受呢種預期到、合理嘅上升,唔會又行返轉頭,呢個係大陸一貫處事方法。」

恒指由十月底低位反彈已近5,000點,其中內房股有「三支箭」加持更顯強勢,不過股價一升就隨即頻頻配股「抽水」,現時追入風險會否很高?C基金投資總監李浩德指市場資金聰明,近期主要追逐較優質的內房民企,不過他認為整個內地房地產市場政策風險尚未完全消除,加上這些公司的確缺錢,股價彈高時抽水無可厚非,但也可換個角度去分析,「做到配股,起碼代表市場仲認為你有生存能力,買呢啲借到錢、集到資嘅公司都仲叫計到數。」

提提大家,Finance730將於2022年12月21日舉辦網上投資講座,請來多位專家前瞻2023年投資市場,請即按掣參加!


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆