0
0

美國聯儲局一如預期加息50點子,較之前連續四次加75點子有所放緩,惟主席鮑威爾會後見記者再「放鷹」,指長遠目標仍然是將通脹壓至2%水平,利率點陣圖亦顯示最終利率或高見5.1厘。C基金投資總監李浩德指美國CPI數字按年計雖然連續兩個月有回落趨勢,惟按月仍然上升,就業市場工資水平仍然偏高,聯儲局不敢斷定通脹見頂是可以理解,「佢唔同我哋炒股票,佢啲嘢唔可以日日轉㗎嘛」,他預料在工資水平有明顯回落趨勢前,聯儲局不會放鬆口徑。

中原集團創辦人施永青維持看法,指由於聯儲局在實質行為上已「鬆手」,必須要出口術搭夠去鞏固壓抑通脹的成果,否則「哦,你轉頭又唔加咁多喇?通脹又飆過,佢咪前功盡廢。」施認為工資高不一定是壞事,惟美國預計來年經濟增長只有0.5%,在企業盈利大減下仍要加人工對經濟前景影響很大。

路透社日前引述消息人士稱,中國為了支持半導體產業發展,正在制定一項超過一萬億元人民幣的支持計劃,惟面對美國及其盟友聯手打壓,銀彈攻勢能否助中國突圍呢?施永青笑言「係咪真係攞萬億都未必嘅,係表示吓決心啫,中芯國際本身都有造晶片㗎,只不過大粒啲咁解啫,大粒呢,放入iPhone就唔得,放喺車度用都OK嘅…」

提提大家,Finance730將於2022年12月21日舉辦網上投資講座,請來多位專家前瞻2023年投資市場,請即按掣參加!


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆