0
0

內地1月8日「解禁」,有序恢復中國公民出境旅遊,不過多國隨即對中國旅客實施入境限制,日本甚至一度將港澳旅客納入「限飛政策」,令早前預訂了飛北海道機票的C基金投資總監李浩德相當無奈,「好彩啱啱錄影之前無耐又話可以照飛喇,哈哈!」中原集團創辦人施永青則認為,外國對中國旅客設限是擺政治姿態多於疫情考慮,「佢哋嘅政策就係與病毒共存吖嘛,對自己內部都不設防啦,但又唔畀佢(中國人)入嚟喎,都唔一致嘅!」他指全球都在憧憬經濟復常,尤其是旅遊業,因此不相信這些國家會長久對中國旅客封關,「佢都想做生意㗎嘛,普通老百姓又同你無怨無仇…」

施永青一連多日在個人專欄提及香港角色定位的問題,甚至指港人不應到大灣區與同胞「爭飯碗」,他在今集《股壇C見》進一步闡述己見。施指中國一直以來的戰略部署是希望「香港要做好內地做唔到嘅事」,即金融中心及專業服務中心,香港才有存在的價值。惟他認為隨住西方制約中國,香港在過去一段時間卻未能發揮應有作用,至少西方看不到香港有所用,「我唔反對國家安全法嘅,但喺國家安全以外,你要畀返原有法治制度、司法獨立,等商界喺合約履行有保障啲,咁西方就會覺得香港仲係個可以影響到內地嘅據點。」施永青逐以「追女仔」作比喻「佢追你都要畀啲Jetso你啦,唔好話金錢上得益吖,令你愉快、舒服,你咪願意同佢交往囉…」

下一節會討論樓市和股市,密切留意!

*本節目內嘉賓的言論純屬個人意見並不代表本台立場*


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆