0
0

施生又中!差餉物業估價署近日公布11月份樓價指數,按月跌幅擴大至3.3%,創十四年以來最大單月跌幅。曾指「財爺唔夠自己貼市」的施永青在今節《股壇C見》預測12月份官方數字會再跌2%或以上,即整季累跌逾8%。不過隨住中港通關有期等利好因素出現,中原地產日前發新聞稿指本港樓在新一年將迎來反彈,被問及「House View」與自己意見不同,身為老闆的施永青笑言中原的特色是自說自話,「我就冇sales睇得咁好嘅,sales好少少佢就容易將佢放大,我就保守啲,先唔好話回升,能夠企穩喘定已經唔錯喇!」那麼小陽春會出現嗎?他認為農曆新年未必會,最快要到…

通關因素在股市率先反映,恒指本周一度重上20,000點大關惟未能企穩,C基金投資總監李浩德指市場資金永遠行先一步,當通關細節一一落實之後往往又會趁好消息出貨,他認為股市下一階段的走向有待「復常」在經濟層面上反映出來,預計新2023年第一季之後才會明顯。施永青亦認同,指中央最新政策是著重穩經濟,惟產生效用需時,「之前俾你扑瓜咗嗰啲,唔係咁易救得生佢;佢(內房)都資金周轉不靈點返嚟啫?」

本節還分析了Tesla近期大跌原因以及2023年的環球投資前景,請即睇片!

*本節目內嘉賓的言論純屬個人意見並不代表本台立場*


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆