0
0

中國氣球飄入美國領空觸發新一輪中美角力﹐中方稱氣球屬民用性質,美方則指控氣球用作情報收集活動,並出動F22戰機以響尾蛇導彈將之擊落,今節《股壇C見》請來時事評論員許楨分析事件。

許楨認為氣球體積龐大並且航道非可控,將其擊落屬合理做法,解放軍過去在中國境內亦不下一次將同類氣球擊落,惟美國今次出動F22戰機是否「殺雞用牛刀」?許楨笑言「再好嘅劍,唔出鞘都會生鏽」,「幾廿億美金一架咁貴咁先進嘅戰機,佢開齋嘅竟然係一個氣球,都係人類戰爭史上一個有趣嘅事件。」

中原集團創辦人施永青也認同,將飄入自己領空的不明物體擊落屬正常做法,惟對氣球是否具「間諜」功能有質疑,指以現時科技水平,利用人造衛星已有足夠的情報收集功能。「如果你話係民用嘅,其實中國都可以公開資料,邊間機構放嘅,甚至一早同人單聲有個嘢飛緊入嚟,人哋就會信你多啲。」不過他認為今次事件仍有很多疑團未解,美國就有智庫認為解放軍不希望中美關係改善,「照道理中國軍方就唔夠膽同黨作對嘅」,惟從中國強硬回應事件看出其鬥爭姿態仍未軟化。

*本節目內嘉賓的言論純屬個人意見並不代表本台立場*


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆