0
0

著名分析師陸東今早(28日)出席活動時表示看俏電動車、潔淨能源及大灣區的投資主題,但相信目前的電動車龍頭Tesla不會成為最終贏家。對於香港物業市場,陸東認為住宅樓價上行空間有限、東九龍商廈空置率回落至20%以下、地產股更有機會出現「抽水潮」而導致股價跑輸大市。

資料顯示,陸東在2015年以70萬元購入Tesla Model S,當時指是基於環保及油價被石油公司操縱感不滿而決定轉用電動車,並向傳媒表示Tesla價錢相宜,舒適度及性能亦不俗。

隨住電動車技術一直發展,成為電動車車主8年的陸東如今指「依家睇個樣(電動車)一定唔係Tesla跑出。見過寶馬Benz電動車,我覺得應該真係掉咗我架Tesla。(目前其他車廠電動車)好好多,價錢又相宜,始終Tesla唔係做開車,而傳統車廠續航力都幾好」。

他指現階段難以斷定未來是比亞迪理想小鵬 等新勢力跑出,抑或是BMW等傳統車廠成為最終贏家,但提醒投資者應留意電動車產業鏈。

另一個值得投資者留意的中國投資主題是 #潔淨能源,基於減少碳排放的國策,「中石化(386)同中石油(857)我覺得唔怕買」,因兩間公司擁有大量天然氣儲存,後者更著力發展石油副產品 氫氣。

他強調「氫氣是未來清潔能源台柱」,雖然目前應用場境不多,但中國在氫氣的儲存與運輸技術已經出現突破,再加上中石油及中石化目前市盈率僅數倍,股息率高見7厘至8厘。

就住香港樓市,他形容港樓細又貴「我細路仔個出黎撈嘅時候4,800蚊一個月,做野一個月人工買到6呎太古城,果時仲要係新樓。依家請個𡃁妹萬八蚊一個月,一個月人工只係買到1呎太古城,仲要已經係40年舊樓。」

雖然金管局已經限借樓價50%予物業投資者,但香港的家庭負債佔GDP比率已經處於有史以來最高,再加上人口老化,陸東認為香港樓價有危險,不過長遠則不太擔心,因為香港是一個移民城市,未來會有新血補充,且香港造地困難對樓價起支撐作用。

新世界(017)績後股價急跌

樓價以外,他強調「發展商唔係冇風險」,稱領展(823)借貸比率三成都需要供股集資,個別發展商的負債比率都偏高,如新世界(017)高達已七成,「未來會有一個幾明顯既抽水潮,而地產股股價相對地跑輸大市」。


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆