0
0
香港-iBanker-投資銀行家-學歷-top-up-degree

「由我入唔到三大嗰刻開始,我就冇得入ibank⋯⋯」記得一位mentee同我咁講。

係咪入唔到三大,就入唔到ibank?係咪學歷遜色,就永遠翻唔到身?我不太認同。

老實講,如果計啱啱畢業,去爭大行 front office嘅Graduate Analyst嗰下,學歷遜色的確有難度。

但係,工作幾年後,學歷已經唔係首要條件。可否入到ibank,甚至係一啲好嘅職位,主要睇你自己。喺呢一度,送上Mavis嘅勵志故事。

「喂,Mavis!好耐冇見!」早上八時五十分,我喺ICC八樓撞到多年好友Mavis。

「喂,阿晞,你又係喺呢道返工?」多年冇見,我地撞返十分興奮。

「係呀!估唔到咁橋,今日食lunch?」

「好!」就係咁,我地一齊食飯,聚下舊。

我同Mavis傾起近況,知道佢top up degree畢業後,經歷幾年,而家喺一間美資投行做緊middle office。佢嘅人工高過唔少中資、港資嘅front office㗎。我當然要問吓佢嘅心路歷程。

「嗰陣讀完top up,一開始搵工真係好難,只可以做細公司,人工低,亦冇乜career path。掟份CV出去,根本冇人識你間公司,唔會搵你interview。」

「連interview都冇,真係灰機。」

「係呀,之後我先明白,公司名係好重要。所以我去咗上一間公司做back office。佢係一間中資投行,人工加得唔多,但係公司規模好大,至少講個名出嚟,你知佢係邊間先。啲人睇完你份CV,會肯見下你。」

「同意,之後你點轉去現職公司?」

「第二間公司人多,令我得到一啲connection。一位同事走咗之後,知道現職公司請合約員工,仲話係急請,就叫我試吓。好好彩,佢地肯搵我interview。」

「果然識人好過識字,有人介紹,至少有得interview先。」

「係呀,然後又真係過到骨,請咗我喎。我估當時太需要人手,對學歷要求降低咗,就求其請咗我先,哈哈!」

「咁又唔係單靠呢啲,你而家轉到做正式員工,代表你嘅工作表現唔錯,佢地先會convert你啦!」

「唔係啦,做生不如做熟,佢地費事煩先convert我姐。」

「你真係太謙虛。」

「你太過獎就真。我去到咩level,自己心中有數啦,哈哈哈哈哈哈哈哈。」

「理得佢咩,offer已拎,唔好俾人炒咪得。飲杯!」中午時段,唔敢飲酒,兩名上班族乾完杯水,又返上去做嘢。

的確,Mavis嘅學歷遜色。但係,學歷冇摧毀佢嘅事業。憑住努力、人脈、運氣,佢依然得到今日嘅工作。透過努力,佢入到一間中資投行,作為佢嘅踏腳石;透過人脈,佢得到一間美資投行嘅面試機會;透過運氣,佢得到一個合約員工offer,入去爭取表現;最後,再次透過努力,佢可以轉為正式員工。

如果自問學歷遜色,唔好放棄,喺其他方面下功夫,亦可以達到目標。人生係一場馬拉松,上一段跑慢咗,咪呢一段跑快啲,後來居上。

【Finance730 專欄作家:林子晞 @hkibankmemes


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆