0
0

莊太量的經濟學者地位相信無人質疑,但原來莊教授也是一個實戰型的投資高手?

桃李滿門的他就連今集《股壇C見》主持和嘉賓也曾是其學生,當中C基金投資總監李浩德憶述一件近廿年前的有趣往事,「當年上莊教授技術分析堂,佢第一堂就拎咗自己一年銀行月結單畀我哋睇,我望一望,哇,原來教授投資仲搵得多過教書,於是以後就好專心上佢堂。」莊太量如何回應?睇片就知…

恒指本周一度再次失守2萬點大關,20年過去幾乎原地踏步,莊太量笑言與科技進步不無關係,「港股唔郁,而家用部電話就炒到美股,美國又打壓我哋,散戶都寧願玩美股啦!」四年一度的美國大選將至,年屆80歲的現任總統拜登日前宣布會競逐連任,或再與前總統特朗普一決高下,莊太量認為不論民主共和兩黨都會打中國牌,坦言今次大選年「我哋日子唔會好過」。

聯儲局下周議息,市場預期這次好可能是加息週期最後一次加息,未來利率會如何走向?李浩德和莊太量在今節有詳細分析。

*本節目內嘉賓的言論純屬個人意見並不代表本台立場*


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆