0
0

加拿大和中國本周爆發重大外交磨擦,兩國互相驅逐了對方一名外交官,事件會否繼續升溫?

中原集團創辦人施永青在新一集《股壇C見》指出,單看中加兩國的關係其實意義不大,「呢個世界係冇中加關係嘅,只有中美關係㗎啫…」他遂指自從中美關係惡化,全球兩極對立的格局變得分明,不少與美國關係密切的國家都被迫拖落水,「好似孟晚舟咁,雖然喺加拿大拉,但入加拿大數係無用嘅,加拿大係美國條𡃁,佢都係代理人咋嘛!」

股神巴菲特日前主持旗下投資旗艦巴郡的年度股東會,年屆92歲的他罕有表示「美國經濟盛世可能告終」,施永青認為這與美國在金融政策上的失當,令其他國家受損害有關。施指美國未來能否同時兼顧控制通脹和維持經濟發展令人質疑,多國推動去美元化也是這個原因,「點解唔買美債啫?你個利息都唔係市場利息,如果攞去公開市場賣一定唔係得咁低息,而家係聯儲局撐場掃咗一截先咁低,買美債嘅人咪好蝕底?」施生隨後越講越激動,「如果我做經紀,拍賣嘅時候搵兩個夥記去撐場自己買兩個得唔得吖?佢而家就係咁樣…」

C基金投資總監李浩德在本節還為觀眾分析了「中特估」的前景,下一節有香港持牌加密資產管理公司MaiCapital主管合夥人林俊傑作為特別嘉賓,由他嘗試游說施永青投資加密貨幣,究竟一直不相信用Bitcoin能買雲吞麵的施生會否被動搖?密切留意!

*本節目內嘉賓的言論純屬個人意見並不代表本台立場*


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆