0
0

ERROR成員保錡早前在頒獎禮上呼籲公司為其經理人加薪,原因是「貧窮限制工作態度」,此話一出,引起不少打工仔共鳴。內地近日進行機構改革,據報中證監今年員工工資和福利支按年降17%,部份官員更要大幅減薪50%以上。

中原集團創辦人施永青對於這個操作感不解,指普遍金融業從業員薪酬水平雖然高得「有少少唔合理」,但這倒是全球都面對的狀況,「如果為咗公平,係都要畀少啲人工,你咪請咗啲次一級嘅人,咁咪攞國家命運較飛?」他舉例指金管局總裁也比特首高薪,惟涉及金融事務規管工作總需要在業內尋找人才,要人才自然是貴,「降人工係咪等如降質素呢?喺大部份情況下,呢個都係事實嚟嘅。」

本周出爐的國內4月「三頭馬車」數據全部差過預期,該如何解讀?百度、騰訊、阿里巴巴等大型科網股陸續公布業績,盈利表現不錯但股價卻「見光死」,到底科網股前景如何?立即睇片!

*本節目內嘉賓的言論純屬個人意見並不代表本台立場*


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆