0
0
曾俊華-john-tsang-Web3-NFT-香港-營商

港府近期大力推動Web3,不過曾經推出過NFT的前財政司司長曾俊華最新在一個活動上表示未觀察到有公司可以被視作Web3企業,形容「Web3係好disruptive、好直接既模式」,每一間公司應該了解市場需求而決定營商模式,順勢而為,而非政府一聲號令就成事。

曾俊華看Web3:大眾未了解什麼是Web3、Crypto

曾俊華在活動上被問到對Web3的看法時表示,坊間大眾對Web3其實不甚理解,「究竟有幾個人知咩係Crypto、咩野係WEB3.0」,直指「依家我未睇到有邊間公司真係用緊Web 3.0既模式去做營商」,甚至由他擔任資深顧問的Fintech(金融科技)公司Bowtie都不屬於Web3營商模式。

對於市場上不乏假大空的所謂Web3企業魚目混珠,曾俊華稱:「所以啲人都要受教育,唔好畀人嘅呃到」,不過他笑指魚目混珠的Web3手法粗糙,亦難以騙倒市民。

曾俊華近期持續在社交媒體發表對Web3、AI等科技發展的看法,例如三月份他出席 FOMO Asia研討會時亦表示,「過去香港人以擁有敏銳觸覺同創新聞名,但當全世界都講緊 Web3 係下一個網路革命嘅時候,其實喺香港,有幾多人知道 Web3 係乜?不過老實講句,我諗全世界百分之 99 點幾嘅人,同樣唔知 Web3 係乜東東。」

曾俊華與Web3的深度接觸:2022年推出NFT

敢於發言的底氣在於曾俊華早已進入Web3,2022年四月份時他邀請了日本畫家山内庸資(Yosuke Yamauchi)為他設計3000個Choi Yeah NFT,而該NFT日後所有交易的10%將回饋初創社群。

【Web3相關報導】
分析|數碼港元(e-HKD)最大作用是避免尿片期貨之亂?
陳茂波:現在是Web3黃金發展機遇,也是最驚心動魄時刻
影響深遠|高院判詞指加密貨幣滿足四大標準 可被視作財產


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆