0
0

康城首都三房戶裝修單位拆主力牆事件鬧得滿城風雨,縱橫樓市數十載的中原集團創辦人施永青在新一集《股壇C見》表示,今次裝修單位「隊穿牆」並非個別事件,「實際上香港好多呢啲人…… 有啲業主以為買咗層樓就做乜都得,其實唔係」,同時香港大部分建築物的安全系數要求較高,所以業主及設計公司可能會抱著僥幸的心態鋌而走險,「如果佢做一次冧一次,裝修公司就唔會擺上網。佢發覺做咗都唔洗死,先擺上網啫。」

至於要如何判斷單位有否涉及違規改裝?施永青指出,有經驗的地產代理經紀可能會留意到改裝過的單位與上下層單位在結構上有差別,有疑慮時可以檢查單位結構是否與圖則相符。一旦發現單位存在違規改裝問題,準買家有權「踢契」,甚至向賣方追究損失。

另一單值得留意的樓市消息是市建局指現時以「同區七年樓齡」補償受影響業主的做法沒有「深思熟慮」,有檢討空間;又批評舊區業主沒有做好應做的維修,卻可以用社會資源「換到層靚樓」。施永青建議,市建局應按照市值賠償,「值幾多就賠幾多,最多計埋重建價值……至於入面嘅租客同困難戶,你咪恩恤去安置佢哋囉。」施生直言如果市建局依賴政府注資,每次都超額賠償,將會加重社會負擔。至於部分人批評市建局「向小市民開刀」,施生認為這些評論過於狹隘,畢竟目前社會有加快市區重建的需要,所以應該要考慮社會整體利益。

下一節有施生及C基金投資總監李浩德分析中國經濟如何影響香港股市表現,浩德更會分析近期大熱的AI概念前景,想知道到底Nvidia是新股王,抑或只是泡沫?密切留意!


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆