0
0

2023年已過一半,港股維持「有波幅、無升幅」格局,恒指上周一度失守萬九點大關後,上周五曾單日反彈逾4%,本周徘徊在萬九點以上水平。一項券商調查指七成散戶相信恒指年內重返2萬點以上,當中三成人更樂觀地認為恒指有可能重上22,000點以上,這類調查的結果是否值得參考呢?

中原集團創辦人施永青笑言「呢啲調查可以等你了解吓一般市民嘅想法,但係一般市民喺投資上多數都係吃虧嘅…通常敢於反潮流,有特別睇法先有機會喺市場搵到錢嘅,我就唔係好信呢啲!」

蘋果本周發布一款全新的MR頭戴式裝置Vision Pro,十年磨一劍的產品功能當然令人驚喜,惟售價高達3,499美元亦令市場譁然,AAPL股價亦隨之回軟。C基金投資總監李浩德分析指,頭戴式裝置不算十分創新,Google及SONY早已推出過類似的VR眼鏡,用作打機和娛樂,相信蘋果出品亦離不開這些用途。他指現時一部iPhone都要1萬港元左右才買得到,Vision Pro索價約2.7萬港元也不算特別貴,「問題係iPhone你會日日用,呢個眼鏡娛樂性質多啲,所以銷售比例一定唔會好似iPhone咁高。」他指蘋果向來主力發展自家生態圈,能否憑新產品「食糊」長遠要看硬件推出後有否實際應用配合。

面對西方圍堵,中國製造業嚴重受壓迫,蘋果早前亦要將部份生產線調到東南亞其他地方,中國經濟還有甚麼隱憂?立即睇片聽施生分析!

*本節目內嘉賓的言論純屬個人意見並不代表本台立場*


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆