0
0
ibanker-投資銀行-meme-hongkong-名校-往事-一級榮譽畢業

Nancy畢咗業幾年,仍然未能實現目標,入到大行做front office,佢感到十分氣餒。

Nancy畢業於傳統名校,成績名列前茅,拎過唔少獎項,又係社長。可惜佢喺公開考試失手,三大不入,只可以入讀其他本地大學。即使如此,佢嘅大學生活過得不錯,可以去美國交流,又以一級榮譽畢業,唯一不足係得唔到心儀工作,只可以入一間外資銀行做middle office。

一直以來,佢好努力地拓展人際網絡,不停地認識front office同事,參加mentorship program,去各種行業活動,希望可以搭路去front office。有好幾次,佢真係得到面試機會,亦好努力準備,始終得唔到offer。

一直以來嘅挫折,令佢唔好甘心。後來,佢認識咗Joe,一位Trader兼我嘅朋友。經過多次見面,Joe指出咗Nancy可以改善嘅地方。

「唉,」一次coffee chat,Nancy悶悶不樂:「我做咗一個好不智嘅選擇,我出席咗中同聚會。」

「哈哈,係咪大家開始比較現狀呢?」

「正是,去完真心唏噓。唉,我係名校出身,好多同學入到三大甚至Ivy League,之後平步青雲,做晒醫生律師BB FO,反觀我自己,只係一間second tier做MO,真係好傷心囉。」

「咁你又唔好太灰機,你先畢咗業幾年,仲有得追嘅。」

「唉,要我用到個『追』字,已經好難受。以前我考全級頭十,有個考廿幾三十嘅,而家做緊美資PB,仲撈得掂過我。見完佢,我真係心理唔平衡。」Nancy扁住嘴,直話直說。

「Nancy,你有冇發覺,你成日提住過去?」Joe問。

「吓?有咩?」

「我同你傾過十次偈,有七、八次你會提起以前,話自己係名校、first hon grad、去過幾間BB面試。其實,呢一行大把係名校出身first hon grad再去幾間大行面試啦,你嘅過去並不特別。如果你只係記住以前自己點叻點叻,再比較今昔,就會永遠停留喺中學嗰一個你,唔會進步。」

「唔係㗎,我有好努力搵工、識人㗎。」

「我唔係話你嘅行動有錯,但係你嘅心態有錯。你太重視過去嘅成功,令你接受唔到今日嘅失敗。久而久之,你嘅鬥志會被消磨。所以,放低你嘅過去,由而家呢一刻起,專注現狀,向住目標前進啦。」

Nancy點頭,冇再出聲,二人陷入僵局。

Joe意識到自己可能太harsh,開口緩和下:「嗱,你間中學基督教㗎嘛,實有背金句啦?」

「係呀。」

「我中學又係基督教嘅,咁你一定記得腓立比書嗰句啦?」

「哈哈頂,背到滾瓜爛熟呀。」Nancy笑咗:「我會努力面前㗎啦,多謝Joe。」

「弟兄們,我不是以為自己已經得著了,我只有一件事,就是忘記背後,努力面前的, 向著標竿直跑,要得神在基督耶穌裡從上面召我來得的獎賞。」

腓立比書第三章十三至十四節。

更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆