0
0

「施永青到底去咗邊?」缺席了兩集的他本周終於再次現身《股壇C見》!話說施老闆早前北上處理業務,是內地復常後首次,期間走訪了大灣區多個城市。

有報導指內地人在疫情後儲蓄率增加,施永青坦言北上前也擔心內地民眾「又唔投資又唔使錢」,惟他親身感受後發現市道其實並不差,「我冇訂位想搵地方食飯,走咗好多間都冇,最後喺個露天茶座食pizza,都仲要等好耐。」他又透露中原中國在過去兩三年大部份時間都要虧蝕,惟上月錄得盈利,料3月份生意仍會持續向好。

兩會閉幕,人事布局塵埃落定,由總理李強掌管的國務院迎來重大改革,組建國家金融監督管理總局、數據局。C基金投資總監李浩德認為,由習近平領導國家的主旋律仍然不變,只是國家希望在經濟上的主導性更為明顯,不完全依靠市場經濟。施永青亦認同現時中央是「統一班子」,「你期望突然有啲偏離主航道嘅嘢出現,機會應該唔多。」看似不變但巨變卻在醞釀中?施永青分析指,中國正在檢討金融業在社會上扮演的角色,「我聞到味道,內地係有人批判緊美國嘅金融制度,唔可以再樣樣學美國…」

https://finance730.com.hk/?p=152069

*本節目內嘉賓的言論純屬個人意見並不代表本台立場*


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆