0
0

港府近年積極出招搶人才填補勞動力空缺,希望吸引更多內地專才來港工作。有專才喺小紅書上分享自己喺香港返工嘅心得,喺比較完兩地職場文化同待遇之後,得出「在香港上過班的人,是回不去內地的」嘅結論。

香港工作待遇更好

一位小紅書用戶曾經收到過深圳同香港公司嘅offer,不過就咁睇似乎香港公司嘅待遇好好多——深圳嘅工作只得2日年假,同香港公司開出嘅12日年假差咗足足10日;深圳公司加班冇得補水補假,但香港公司10月就已經出年終獎金;兩間公司都係返朝早9點,但香港公司講明朝九晚六,點都好過可能要沒完沒了加班嘅深圳公司。

香港職場文化更友善

兩地職場連同事之間嘅相處方式都存在極大差異。樓主認為香港嘅同事更有邊界感,大家共事完一段時間都未必知道對方詳細嘅家庭狀況,同事亦唔會輕易過問其他人嘅年齡、人工,相處嘅時候感覺更舒服。

作為職場新人,呢位用戶曾經好怕喺公司問問題,佢表示之前實習嘅時候曾經遇到較嚴格嘅前輩,導致佢一度需要睇心理醫生調整心態。不過佢喺香港工作期間遇到嘅前輩都非常友善,佢仲話自己「在香港的公司被當成人對待」,上司同前輩唔會一味指責同打壓新人,反而會鼓勵佢發問,唔需要為問問題而感到羞愧。

「邊界感」令返工更舒服

有其他用戶都留言支持樓主嘅睇法,喺香港工作,如果遇到啱傾嘅同事可以做朋友,關係一般嘅同事都唔會係咁追問幾時結婚、幾時生仔之類嘅私事;而且香港嘅同事都默認收工之後只會回覆緊急嘅訊息,就算被迫要喺非工作時間聯絡同事,都會覺得非常唔好意思。

有另一名用戶就直轟內地職場冇固定規則,咩都要靠自己爭取,導致職場內卷文化嚴重,企業嘅管理工作亦欠缺規範。

對女性就業更友好

另一名港漂喺分享在港工作嘅好處時提到,香港企業招聘新人嘅性別比例多數都係1:1,唔似某啲內地公司喺校園招聘過程中,只會側重聘請某一性別嘅員工。

對於希望組織家庭或者已經成家立室嘅職場女性嚟講,如果佢哋係喺香港工作,即使到咗適婚或者生育年齡都係可以繼續轉工,公司亦唔會追問女性求職者嘅婚育狀況,女性喺就業過程中唔需要背負不必要嘅壓力。


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆