0
0

內地復常後首次兩會在北京開幕,總理李克強僅花了約一個小時就讀完任內最後一份政府工作報告,訂下「5%左右」的GDP增長目標,屬近30年最低。是為了更容易「跑數」還是內地經濟存在更大隱憂?今集《股壇C見》請來凱基亞洲投資策略部主管溫傑為大家分析。

人稱「比比」的他今次沒有「畀冧巴」,反而大派書單,「2021/22我都推咗另一本俾好多基金經理睇,就了解到領導人啲政策點嚟…」

國家主席習近平日前提到「始終當民企自己人」,究竟近年被打殘的民企會否有翻生的一日?C基金投資總監李浩德指,現時中央的治國方針在鬥爭意識方面較強,要理解「國進民退」並不困難,用老闆思維便可,「早年民企好多時唔受阿爺指揮,產出又唔係返去國家度,咁究竟係咪國家想見到,你諗吓,中央領導其實都係一個老闆嚟…」

下一節會討論美國加息步伐或再提速的問題,何解比比話美股走勢睇實兩粒數就夠?即刻睇埋第二節

*本節目內嘉賓的言論純屬個人意見並不代表本台立場*


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆