0
0

樓市曙光終現?政商界持續呼籲政府撤辣救市,本周連全國政協副主席、前特首梁振英亦在社交平台發文指要「審時度勢、科學決策、靈活調控」,認為樓市需求管理措施可加可減;財政司司長陳茂波在差估署數據出爐後亦改口風,指目前樓市和當年引入辣招時的境況有所不同,會以務實的態度不停檢視樓市措施,疑似為為撤辣鋪路。對於風向改變,中原集團創辦人施永青笑言「唔駛我收到風啦,個個都講喇仲收到風,形勢變咗,政策梗係要變啦!」

施永青指辣招出台至今經已達11年之久,現時已到達撤辣最後機會,「呢個機會唔撤,下次真係未必有效呀」。不過市傳政府調整辣招最快要等到10月底《施政報告》甚至明年初《財政預算案》,施永青坦言代理業這段等待期的情況非常惡劣,「等唔得咁耐呀,手上有啲內地客本來諗住落訂,層樓5,000萬,又唔係趕住,遲買慳返1,500萬夠佢租酒店住幾廿年呀!」

重溫第一節:

*本節目內嘉賓的言論純屬個人意見並不代表本台立場*


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆