0
0

阿晞係文科出身,大學時只愛創作,不愛工作,冇為事業作任何準備。大學四年,商科同學四出實習,又參加各項師友計劃(Mentorship Program),向導師(mentor)學習。我四出旅行,吃喝玩樂,而我不知道甚麼是mentor。

大學畢業,誤打誤撞入咗投資銀行,見到同事拎住三四份大行實習,又識好多同行,我就一張白紙,冇乜實習經驗,又唔識人,真係想收埋自己喺櫃桶。當時我只有一個問題:「點解你地一早就知要實習?這些機會,你點搵的?」原來,好多人都有mentor教路。

呢一行大部分人係商科出身,甫入大學,喺迎新營、學術活動、同學交流中,佢地得知唔同嘅Mentorship Program,報名參加,認識自己嘅mentor。

一位好嘅mentor,絕對有助你嘅事業發展。

首先,mentor可以幫你搵工。作為行內人士,mentor把握到行業資訊、人際網絡、情報。假如佢地要請人,你嘅表現又好,當然係近水樓臺先得月。即使佢地唔請人,佢地相熟嘅行家請人,都可以即時話你知,直接幫你遞交履歷,再美言幾句,成功率大增。再唔係,你自己想應徵一啲職位,都可以問下佢地有冇得轉介,有嘅當然幫助到。識人好過識字,識到一位人脈廣嘅mentor,求職可以事半功倍。

而且,mentor可以分享大學冇教嘅知識。唔好話文科出身,即使係商科出身,你識砌financial model,識背上市規則,考晒HKSI所有卷,都未必知一個Analyst嘅實際工作係咩、一個IPO要點做。要了解Analyst嘅日常工作,始終要問行內人。而mentor分享嘅資訊,係最直接、可靠嘅,對工作面試有極大幫助。

好記得一次面試,老細問我知唔知呢一份工實際係做乜,我簡單地回答,但佢冇放過我,不停地追問:「你話review,即係咩review?點樣去做一個review?搵邊一個做?要經過邊一個部門?你可唔可以舉一個例子,去詳細說明?」然後,我全部答到。佢好驚訝,話見我份履歷就知我一啲經驗都冇,佢問得咁詳細,只係想知我識得幾多,但我答到好似做過份工咁,令佢印象深刻。其實,入行三年後,我識咗兩位mentors,佢地做過同一位置,面試之前,我多次向佢地請教,先可以準備充足。

一位好嘅mentor,唔止可以幫你求職、了解行業,甚至對你嘅生涯規劃有幫助。如果有機會認識mentor,千祈唔好錯過。


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆