0
0

買電器想平,多數人都係去呢三度:Built-in-Pro、BBE、Yoho(友和),因為價錢真係平,比官網、百記豐記便宜達4成!

但在網上群組,常常都會看見「黑店聲討文」,「三大」亦無一倖免。但,Built-in-Pro又話黑、BBE又話黑、Yoho都話黑,間間都有人話黑,但又好多人話買左好多次都冇問題喎!究辦事實係點?呢篇文章就係為左解答呢個問題。

喺公佈調查結果之前,必須講句,其實數據係企起三大嗰邊嘅。佢地一年接既單,數以萬計,就算9成9人滿意順利,只有1%人「出事」,都會數以百計的「苦主」,逐年累積下來,網上形式勢力是十分合理的,因此亦出現了不少「苦主大聯盟」和勸世文,只要搜尋店名加「苦主/黑店」關鍵字,就會看到:

於是,就形成了「黑店呀佢」嘅投訴處處,但大部分人又r哂頭「呀我用又冇事喎,唔理啦繼續用」嘅畫面。

你話:1%出事都好誇張啦,仲唔係黑?咁要睇你衰乜嘢嘅。HKTV Mall個電商系統冠絕東南亞,根本係香港之光,但網上咪一樣見有人投訴佢混亂、服務差。

有人質疑呢篇文係咪想幫佢地三大洗白,傻啦。洗白文章又點會收集投訴和指控發佈。唔俾人恐嚇刪文就已經執番身彩。

又有人質疑點解版主會咁清楚佢地接到咁多單,因為上市公司有好多公開數據,佢地既接單量同營業額唔係秘密。

但講多無謂,最緊要係一眾用家點睇,以下係裝修學院於2023年8月9日出嘅帖文,文末邀請廣大市民參與統計,幫襯過三大嘅,Like番滿意/中伏嘅comment。

詳情請見內文:https://www.facebook.com/fuklopedia/posts/pfbid0VFpFmJo8e2EyPdi9bTPxowzH65mG6CpBrLwjBiWA5rVmo7uXo2Ci54vBk2PX16Tkl

而根據FB的統計,呢個帖觸及了4.6萬人,回覆人數達329人。

數據如下:

香港-電器-built-in-pro-bbe-yoho-友和-黑店-中伏-裝修佬-02
香港-電器-built-in-pro-bbe-yoho-友和-黑店-中伏-裝修佬-02

雖然帖文觸及人數有限,但表示中伏既人都真係唔少,竟然有多達10%的人反映不滿。當中具名指控單一商戶的負評comment比例,三大亦有一定差異,可供讀者參考。當然以上數據僅於FB帖文收集,無論在sampling size還是methodology上都極為粗疏,只能視作參考。

咁知道左又可以點呢?其實,價錢同服務的確係相關嘅,在呢個中伏調查中敗陣的Built-in-Pro,亦係三大之中最平嘅,所以包括幫襯多次都冇事既作者在內,都係會仍然繼續幫襯的。

其實睇番廣大網友既負面體驗,可以分為兩類:

1. 誤解類

例如,有D人誤解商戶既然開得WhatsApp,就有責任提供優質的客服。但呢個係錯誤期望黎。千祈唔好期望佢個WhatsApp會殷勤回覆你售後問題,因為根據作者經驗,佢地基本上忙到連售前都覆D唔覆D。有問題既,就打電話「打尖」,其實唔難搵到人既。而佢地存貨亦唔會好似HKTV Mall咁先進,一部電器分開幾次送黎係好正常等等,唔駛擔心係咪件貨有問題(真係擔心咪問番間廠)。

拿,筆者冇話唔覆WhatsApp係啱係好,只係講呢個係事實。總之人地賣點係平,同埋保證係行貨正貨(睇哂所有留言,未見過有人投訴佢地既貨源有問題)。咁你既然決定要幫襯佢,就要明佢玩法,唔好因為錯誤期望而失望丫嘛。

2. 刑事類

嗱,呢個問題就嚴肅好多。起大家既留言度不乏見到「收左錢話冇貨又唔退錢」、「無貨扮有貨」等指控。如果屬實,呢個情況係刑事、係可以報海關的。因為海關有「不當接受付款」和「誤導性遺漏」呢兩條。而且,咁大間公司亦唔會唔理消委會,因此亦可尋求協助,而不一定要訴諸海關。

退一萬步,如果唔想幫襯佢地嘅,其實你有其他選擇架。區內有口碑嘅電器舖其實可以做到相近的價錢,客服仲可以好好,因為直達老闆丫嘛。但針無兩頭利,千祈唔好期望佢哋齊貨、又或者好似三大咁,有大大個網頁、透明嘅報價和產品訊息。而如果唔識區內小店,跨區買都得,但送貨就會較疏。

最後總結一下,呢篇文唔係廣告文,亦唔係勸世文。筆者仍然會繼續幫襯俾人鬧得最甘既舖頭,最多唔買D舊款電器,費事退款耗時麻煩。而如果讀者想就呢個題目提供內容,歡迎電郵至裝修學院simon@hkdecoman.com,請盡量附上相關資料,版主會認真回覆和善用,希望為行業帶來進步、為大眾帶來價值,同時也為網頁帶來流量 =D

Finance730專欄作家、互聯網裝修業平台裝修佬(授權轉載|原文鏈結

附黑店名單|漏水解決師騙局不絕 裝修佬破解騙徒5大手法(裝修佬)

信用卡被盜用苦主屢遭銀行要求找數 金管局發新指引增保障

消委會:信用卡禮品投訴倍增 苦主網上狂插第三方平台呃人

遇到黑店裝修公司點算好?報警以外仲有3樣野可以做

消委會介入睿峰撻訂風波!助呼吸Plan苦主打官司


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆