0
0

手袋對女士而言既是貼身配件,更是體現時尚和身份的象徵,有人選擇追逐貴價名牌以突顯個人品味,有人則厭倦與他人撞款,選擇個人化訂製獨一無二的手袋款式。名媛兼設計師何芓諄(Charmaine)看準這個商機,在2019年創立走高檔訂製路線的品牌,讓顧客以低於傳統名牌的價錢,自行挑選上等皮料度身訂造手袋。

何厚鏵千金何芓諄(Charmaine)希望不靠父蔭,將自家手袋品牌發揚光大。

出身澳門四大家族之一,爸爸是澳門前特首何厚鏵,Charmaine作為別人眼中的「富三代」,雖然希望不靠父蔭,但她坦言名人身份,或多或少對事業帶來幫助,「當然某程度上係贏在起跑點上嘅因素啦,如果唔係我背景,可能我都認識唔到你,或者你都唔會過嚟同我做訪問。」

雖然身為老闆,但Charmaine仍會親力親為,自己設計手袋款式,圖中為她親手畫的設計圖。

Charmaine的名氣吸引不少城中知名人士捧場,其中前港姐麥明詩、風水師七師傅及名媛李家彤均是其客戶。公司至今成立兩年多,生意已漸上軌道,現時平均每周都接到新訂單,訂製業務以經典款式最為暢銷。

訂製手袋收獲得不少好評,她指出,個人化的高訂服務講求延用設計師的設計意念,同時融入客戶的要求,再以高級材料製成產品。Charmaine認為要透過溝通,方可理解顧客的真正所需,「由設計理念,我哋都同客人溝通,知道佢有乜諗法,想要個咩袋,用喺咩Occasion(場合)。」

以質素及價錢取勝

這裡手袋的材質全以稀有皮革製成,充份展現高貴感。Charmaine表示,她們採用包括蟒蛇、鱷魚、鴕鳥等飼養的動物真皮料,符合國際自然保護聯盟的指引,保護環境之餘手袋亦不失氣質。至於皮革染色工序則會於日本、意大利等國家進行,確保上色質素。

為保持生產品質,所有手袋一律在香港製造,由於以全人手製作,交貨期約四至六星期,若有額外訂製要求則要約八星期時間製作。價格方面,品牌的自家訂製手袋入場價只需兩萬起,相較大名牌手袋的入門款便宜逾一半。

相比大品牌要不斷「配貨」,累積一定價值的商品,到成為VIP後才有機會使用訂製服務,Charmaine認為自己的品牌更顯優勢, 「人地啲布料手袋可以過萬蚊,但係我地個啲都係過萬蚊,咁你話係咪同一個價錢,你可以買一個鱷魚皮手袋,同你買一個帆布嘅,咁你叫客人自己揀囉!」

品牌標榜毋須成為VIP亦能使用訂製服務,入場門檻低至兩萬元左右便可擁有一個鱷魚皮手袋。(CHARMAINE網站)
融入Pop Art藝術元素

Charmaine介紹,品牌的設計意念源自於Pop Art(普普文化)藝術家Andy Warhol。為向這位藝術家致敬,手袋均加上Pop Art概念,例如用上鮮豔顏色,「包括我地嘅Fuchsia(洋紅色),係我地其中一個標誌顏色。」配色上亦有採用紅、藍、綠、黃、橙等在色環上相鄰的顏色,與Andy Warhol的作品互相呼應。

在用色以外,品牌各系列中均有與Andy Warhol有關的元素,包括以Warhol電影內的情節作藍本, 系列「Hugo Pouch」以攝影項目《Warhol Sex Parts and Torsos》作為靈感設計,其餘系列則採用曾出演過Warhol電影的演員名字命名,例如「Darling」及「Sienna」是指Candy Darling及Sienna Miller兩位演員。

「Andy Warhol係我好欣賞嘅藝術家,係一個非常有前瞻性嘅藝術家。」

Charmaine Ho 何芓諄
開發網上推廣

公司原於今年上半年進軍內地市場,惟受疫情影響,計劃暫難以實行,故最終變陣擴展網上業務。她指出,疫情令大眾思維轉變,甚至買賣遊艇亦可於網上買賣,認為未來會有更多貴價奢侈品品牌設立網店出售,是大勢所趨。

Charmaine說:「喺我地心態上,做得E-commerce、Online Shop都係比較大眾化、平價少少入門版嘅Product(產品)。以前我地冇諗過Luxury都可以做Online,都係上門招待等等,part of service所以先賣到咁貴。」除網店以外,她亦希望與內地網紅合作,舉辦直播和主播熱賣場銷售產品,亦打算與本地藝術家搞聯乘,支持本地年青女性藝術家。

更多精彩影片

日Yen跌穿6算買嘢一定抵啲?代購商拆解日本品牌瘋狂加價之迷

YouTube輪迴廣告教人開網店無痛致富 專家拆解Amazon寄賣翹埋手年賺千萬?

惡性通脹下英美爆亂局香港勢受影響 許楨:中美已成利益共同體︱股壇C見(Part 1/2)


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆