0
0

呢一兩年經濟好差,相信大家都感受到。香港主打金融業,一眾同行固然首當其衝。生意淡薄、年度獎金大減、大規模裁員,全部一齊嚟。任職PB嘅Maggie好好彩,冇俾人炒到。但係,公司已經凍薪兩年,又派得一個月獎金,令佢去意已決。

可惜,搵工極為艱難。多次嘅搵工經驗,更令Maggie唔再相信HR,立下「No Contract No Talk」嘅宗旨。

半年前,Maggie開始搵工。可惜,經濟不景,唔好話面試機會,連招聘廣告都少得可憐。好不容易,有公司搵佢面試,佢落足心機溫書,又請全日假去準備,好多見完一兩次,都石沉大海。

屢敗屢戰,有一日,佢終於收到HR電話,得到一個口頭offer。

「Yes! 我得咗啦!」佢開心到喺廁所大叫,仲即刻打畀我,分享呢一個好消息。

兩個月後,我地一班朋友食飯,我問起Maggie:「返咗新工未?啲同事如何?」

「頂,不要再說了。佢地收返個offer,食屎啦!」估唔到Maggie會咁答我!

「吓?」大家無不詫異。

「佢畀完口頭offer我,我等咗兩星期,佢都未出到合約。咁我就打去追啦,佢話finalize緊,要啲時間。之後我每兩三日就打去一次,佢都淨係識答我finalizing finalizing。一個月後,佢話freeze咗headcount,請唔到我!」

「妖⋯⋯冇錢唔好請人啦。」大家表示不滿。

「呢個都未係最嬲,最嬲係佢地講大話,根本唔係冇headcount!」Maggie嚟個反高潮:「我有朋友喺同一間公司做,佢話根本請咗另一個人。」

「吓?咁做乜畀口頭offer你?」

「後來我同headhunter傾開,先知有啲公司好賤,同一時間畀口頭offer兩個人,事實上只係請一個。佢地會畀合約first choice,同時拖住second choice。假如first choice有咩事onboard唔到,仲有一個人可以頂上。假如first choice onboard到,就同另一個講冇headcount,拜拜你條尾!好彩我冇辭職,如果唔係,而家我失咗業啦。」

「嘩,原來有呢一種玩法。頂,你叫人以後點信HR。」救命,求職市場極黑暗。

「係呀,我已經唔會再信㗎啦。一日未拎到份約,我都唔會開心住,繼續搵工,搵到有約為止。No contract no talk!」Maggie堅決咁講。

唉,呢一種請人手法,恕我無法認同。作為一名求職人士,我明白求職十分困難。首,見一份工,我要請假。然後,見工之前,我要浪費時間、心血去溫書。而且,見工之後,又要承受患得患失嘅心理。你話攰唔攰?好啦,你話請我啦,等我以為守得雲開見月明,點知一場歡喜一場空,真係慘到喊。

我知道,勸HR唔好玩人,絕對冇用,可能係公司策略,佢地一定要跟。所以,我決定調返轉,勸下一眾同行,唔好太信任口頭offer,要學下Maggie——no contract no talk。


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆