0
0

MIRROR成員姜濤以1,800萬購入西環一個單位成為本周熱話,同一屋苑以至同區樓盤的查詢量即時急升﹐明星入市效應會否輻射到整個樓市呢?中原集團創辦人施永青笑言「1,800萬,喺香港當然唔係最基層買到嘅樓﹐略為好少少啦,但同啲豪宅仲爭好遠嘅…」他指明星投資眼光不一定特別準﹐多了人留意西環樓盤只是想跟偶像做鄰居,自己也曾與明星為鄰,指大部份明星私生活低調不希望受到騷擾,姜糖們聽到未?對於有網友質疑他近月對樓市睇法搖擺不定,施老闆就在這一節以他掌握到的最新數據分析後市走向…

美國通脹近月有回落趨勢,惟聯儲局官員卻紛紛放鷹指最終利率必需達5厘以上,在經濟面臨衰退之下,2月議息會議會否又為投資市場帶來驚多過喜?C基金投資總監李浩德指,聯儲局官員仍未能確定通脹是否已受控﹐而最近市場卻憧憬息口快將見頂,利率期貨亦顯示市場預期最終利率不會高於5厘﹐不排除聯儲局為做好期望管理而放口風,對於兔年股市展望,浩德認為…


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆