1
0

Jess喺一間港資銀行做Analyst,公司嘅規模好細,只有十多人,所以每人要身兼多職,冇明確嘅分工,亦冇系統可言。Jess唔甘心喺細行工作,所以轉去一間大行。得到大行offer,佢當然開心。不過,離職之前,佢要經過一番折磨,先可以浴火重生⋯⋯

 遞信當日,老細叫佢搵Compliance同事搞offboarding,佢聽命行事。可能你會話:「吓?Compliance?」冇錯,公司太細,冇請HR,咪叫Compliance嗰位Kay姐做埋囉。

Jess恭恭敬敬去搵Kay姐,同佢闡明來意,大家就入房傾離職手續。

「成日行出去講電話,都估到你跳槽㗎啦。」Kay姐不滿話。

「係咩,哈哈⋯⋯」Jess見佢唔多高興,以笑帶過。

「Jess,有啲嘢你唔啱聽我都要講。去到新公司,你真係醒醒定定呀,喺呢道你日日玩玩下,我地就縱容你姐,出面啲人唔會忍你㗎,你好自為之啦。」

「哦,知道。」面對突如其來嘅訓話、無理嘅指控,Jess不知如何反應,只可以唯唯諾諾。

「以後人地叫你就做,唔好乜都話唔識,出面啲公司冇我地咁好㗎⋯⋯」Kay姐滔滔不絕。最後,二人入房四十分鐘,傾離職只係用咗十分鐘,Kay姐訓話佔咗三十分鐘。

「X佢XX,佢入咗嚟半年咋,佢又唔係做Corporate Finance,完全冇機會同我合作,憑咩批評我!」放工後,Jess同朋友苦訴。佢自問認真工作,從未玩玩下,無啦啦俾一位唔關事嘅老屎忽訓話,瘋狂屈佢,實在係怒火中燒。

「妖,條友好明顯妒忌你搵到好工啦。你都走啦,不如鬧返佢轉頭,或者同佢玩嘢!」

「咁我又唔敢⋯⋯唉,我想大家好嚟好去。」

 「咁鵪鶉㗎你,冇鬼用!」

接住落嚟幾日,Kay姐得閒冇事做,就搵Jess入房訓話,Jess真係身心俱疲,不過佢始終忍耐,只求好嚟好去。

可能你會話Jess鵪鶉,但係,結果證明佢係忍辱負重,犧牲小我,完成大我。二十多日後,佢收到新公司電話,話背景審查完成咗,只要交多兩份文件就可以。Jess去問Kay姐拎文件,Kay姐冇托手踭,好快畀晒佢,仲show自己個郵箱畀Jess睇,話背景審查嘅問題佢答晒。

Jess望一望郵箱,同背景審查公司來來回回六、七封emails,封封都大把附件,Kay姐回應得十分完整、快速。佢不禁倒抽一口涼氣——原來老細畀咗Kay姐跟佢嘅背景審查。如果當初Jess忍唔住鬧Kay姐,背景審查未必咁順利。

「雖然佢無啦啦屈我,真係好鬼刻薄,不過佢冇喺background check道玩嘢,我真係執返身彩,之前冇鬧返佢轉頭,算係正確嘅選擇。」Jess同朋友講。

呢一篇文唔係鼓勵大家乜都忍,向惡勢力低頭。不過,我個人認為,做大事要不拘小節,如果只係少少不愉快,無謂同人計較,以免招來潛在成本,哈哈。

🤫如有雷同、實屬不幸🤫


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆