2
0

點解林作老是常出現,有事發生就抽下水? 點解佢成日都搞到自己「好黑人憎」咁?等我分享下我對林作式嘅負面宣傳 (Negative Publicity)嘅睇法:

負面宣傳並唔係叫你成為一個人見人憎嘅人,佢係一種策略,透過製造同利用 Market Noise 去最大化自己嘅利益。

咁林作係做啲咩?做保險,即係做銷售。

做銷售最需要嘅係咩? 客人嘅信任。

呢一行,高學歷/出名/有錢嘅唔缺佢一個,所以即使佢入行時有公眾人士或學歷加持都未夠,仲要識點樣得到潛在客戶嘅信任。

佢選擇透過出位言論/行為,製造討論話題,雖然有好多人罵佢唔鍾意佢,但總有一小部份人欣賞佢,認同佢,支持佢, 覺得同佢諗法一致。

但對佢嚟講,有一小部份就足夠,因為佢只需要小部分嘅人信任佢,加上保險係單價較高,比較 high involvement 同 switching cost 較高嘅產品,所以佢只需要不斷曝光,不停搵到呢班支持佢嘅人嘅信任就足夠。

假設林作出位嘅言論得到200萬人嘅關注同討論,用 Marketing Funnel 去 Visualize 就會係以下咁樣 (數字純粹估計 for reference):

林作-負面宣傳-保險-廣告師-醒目仔-HongKongAd

假設 % 不變,佢只需要不停曝光,爆大 Awareness 嘅數,同樣地,佢只需要得到個1%嘅人支持同信任就足夠。

我並唔鼓勵大家去用呢個宣傳方法,因為要拿捏好個平衡實在好難,雖則林作係醒目仔,但醒目如佢亦出過幾次事,希望大家了解到背後個 Thinking。

【Finance730 專欄作家:廣告師 @hongkongad


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆