0
0

港股逃不過「五窮」魔咒,5月大瀉超過8%,淪為全球表現最差股票市場之一。中原集團創辦人施永青認為,之前股市的反彈歸功於中國防疫政策轉向,不過一個國家的經濟細分為多個範疇,部份領域確實出現問題:民企積極性減低、投資熱情不及過往,至於內地樓市亦然:「依家想恢復房地產嘅支柱功能,但資金都未流轉,咁點恢復呢?」,加上外國制裁越收越緊,種種跡象都反映內地經濟「有好多瓣都出咗問題」。

C基金投資總監李浩德則認為中國經濟不明朗下,金融市場連對國企內房都產生憂慮,而地方債問題更不可掉以輕心,股民可能難在熊市捕捉反彈機會,反而大方向應是留意人民幣匯價,「每次港股或者A股有起色,同步出現嘅就係必定係人民幣轉返強。」

美股靠人工智能(AI)概念單天保至尊,英偉達(NVIDIA)單日市值破紀錄地漲超過二千億美元。施永青及李浩德都同意AI是大勢所趨,不過浩德指某一間公司在社交媒體洗版都是短線見頂訊號。咁中長線應該點部署呢個版塊?立即睇片!

*本節目內嘉賓的言論純屬個人意見並不代表本台立場*


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆