0
0

看到題目一定覺得「老闆瘋了」,事實或的確如此。移民潮升溫下,連特首李家超也在《施政報告》中承認本港流失14萬勞動人口,企業招聘相當困難,施永青指雖然中原無能力全體加薪,惟對個別人重要員工「點都要加啲」以挽留人才。「負擔唔起都要畀㗎喇,好似之前大陸有幾年唔賺錢都要加人工,其他地方加十個、十五個,你唔加想唔做咩?」他估計來年本港整體加薪幅度是…

近日另一熱話是施永青以劉鳴煒作為引子寫專欄,施在本節《股壇C見》回應指無意貶低「富二代」,純粹有感而發,「難得少年窮吖嘛,由冇去到有,嗰種感覺係好過你一開始就有好多」。C基金投資總監李浩德也認識不少富二代,他指很多富二代其實很努力而非「大食懶」,惟這正正是家境富裕的先天問題「好易將佢個人嘅努力縮細咗,就算再努力都好難超越佢上一代。」

提提大家,Finance730將於2022年12月21日舉辦網上投資講座,請來多位專家前瞻2023年投資市場,請即按掣參加!


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆