0
0

今集《股壇C見》有特別嘉賓,著名基金經理黃國英首次現身Finance730!

錄影時為星期四(2日)下午,此前恒指在周三急升逾800點,為3月份開出完美開局。英Sir被客席主持林小珍問及有否急於追貨,英sir指大市目前仍處於「陰乾急彈」格局,一兩日急升難言已轉勢,惟他指自己「不嬲都係成手貨,不過啲餡係唔同晒,嚴重underweigh啲大股…以前騰訊都揸7%,而家1%都冇」到底英sir而家揸重啲乜?睇片就知!

著名分析師陸東日前指香港樓價難再有大升幅,一眾本地地產股更有可能步領展後塵出現「抽水潮」,較少評論樓市的黃國英坦言自己看法較樂觀,認為香港物業對於內地人而言仍有一定吸引力,而大部份本地地產股的財政紀律良好,加上港息長期處理相對低的水平,持有的優質物業仍可帶來理想的租金回報,「衰極有個譜」。

下一節,英Sir會繼續分析美國經濟情況,他更指要炒AI概念居然是應該留意另一板塊?密切留意!

*本節目內嘉賓的言論純屬個人意見並不代表本台立場*


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆