0
0

「公司呢半年蝕咗幾億…..施生話中原將會收縮兩至三成人手,務求做到收支平衡『保命』…..」以上是一則網上流傳、疑似中原地產中層發給前線的短訊內容。身為老闆,施永青在錄影今集《股壇C見》時斬釘截鐵地說「我冇咁樣講過」,惟坦言以目前市況及預料下半年交投趨淡靜,公司難免要縮減不必要開支包括削減分行數目,但指裁員並非首要考慮。

美國步入加息週期,買家入市態度轉趨審慎,依靠促成交易抽佣金的地產代理業自然首當其衝。施永青指中原今年首季受第五波疫情影響而錄得虧蝕,第二季即使有盈利但未足以彌補,預料下半年亦難以扳平,「行家都發盈警,仲蝕得多過我哋」。惟樓市經歷多年大牛市,中原已累積了不少儲備,施永青霸氣指就公司財政狀況而言「呢種水平嘅虧損,中原捱十年八年閒閒地都無所謂嘅!」

不過有實力歸有實力,施老闆在節目中不忘「鞭策」前線員工,表明以目前樓市交投量是不可能養活所有從業員,「其中一啲長期返唔到數又懶散嘅,係咪需要做一啲手術呢?我覺得無可避免嘅,唔可以縱容佢哋咁懶。」惟施強調代理業最重要的是人才,目前最優先處理是縮減不必要開支。

本節還探討了內地房地產最新狀況,請即收睇!


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆