0
0

大台TVB王牌主持鄭裕玲(DoDo姐)本周公布約滿將不再續約,形容是「和平開心分手」稱疫情令她心態有所改變,不再希望有合約在身妨礙她去做些想做的事,但會續演藝事業及主持電台節目。翻查資料,鄭裕玲早已財務自由。

2006年播出的首季志雲飯局中,鄭裕玲指年幼家貧構成童年陰影,「細個嗰時無錢,想去做嘅野、想讀嘅書因為無錢無得讀,錢對我黎講係安全網」,至事業有成後計剪自己的資產與支出已脫離為口奔馳的階段,「我依家擁有既錢,加上對投資既認識,退休應該無問題,但精神上要有寄託先得嫁嘛。唔通日日做完運動返黎瞓咩?唔得嫁嘛!所以我真係好感謝TVB!所完全啱晒我啦,做吓主持、做吓司儀,老實講又唔係太辛苦,又有精神寄託,又可以見吓啲當時得令嘅人,同佢做節目、訪問,每晚頂多10點、11點收工。」

有報導指Do姐小時就讀英語教學的幼稚園、小學及中學,但因家庭經濟欠佳,而被逼放棄前往美國就讀新聞系的夢想。

加入娛樂圈後的Do姐以效見稱,曾創下一天趕九組電影制作而獲「鄭九組」的稱號,九十年代憑《月亮星星太陽》及《表姐,妳好嘢!》分別奪得金馬獎最佳女主角及香港電影金像獎最佳女主角;到2000年憑處境喜劇《男親女愛》再創事業高峰,該劇大結局更創下最高50點的收視紀錄,並獲得年度我最喜愛的女主角及年度我最喜愛的電視角色。

同時Do姐亦以均真而聞名於業界,2012年接受《黑紙》訪問時指,香港影業興盛的時間,許多電影公司都是江湖中人開設,很多同業都收不回片酬,但她無這個問題,「我為我唔簽佢哋合約,我有個律師。我係基於每一套戲你嘅要求係乜野,就寫喺我個合約度。」

鄭丹瑞(左)

另有內地媒體報導,早年鄭丹瑞的《小男人周記》邀鄭裕玲 擔任女主角,當拍攝續集時,鄭丹瑞發現有兩場戲需要補拍,鄭裕玲則表示「數還數、路還路」,要多收10萬元的額外片酬才願意開工拍攝。


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆