0
0

新一年即將來臨,代表大家就快拎花紅。好多人等到花紅,就會轉工。因此,年頭係轉工嘅黃金時期。

講起轉工,令我諗起Luke嘅金石良言:「山水有相逢呀女。」

話說兩年前,Fiona搵到新工,由一間中資投行,轉去一間美資投行,繼續做ECM,人工高咗四成,仲升咗一級,佢十分興奮。其實現職公司待佢不薄,老細好人,團隊和睦,花紅有十二個月。不過,新公司更加吸引囉。

Fiona遞信當日,老細客客氣氣,知佢有更好嘅發展,亦祝福佢更上一層樓,不過提出咗一個要求:「Fiona,你知Project K就close㗎啦,你又係負責同事,呢一個月會好忙,希望你可以盡力做埋佢。」

「明白。」Fiona當下答應咗,但心入面十分猶豫。

「唉,我都就走啦,個客上市嗰日呀,我已經唔喺道,Listing Ceremony都冇得去,仲同佢日日挨夜做,好似唔係好抵囉。」食飯嗰陣,Fiona向我地表達心中不滿。

「哈,你老細咁傻㗎,做咗幾十年嘢,都唔明打工仔心態?你都就走啦,點會同佢搏命呀。」我笑言。

「咪就係,我真係唔明點解臨走佢都想使盡我。」

「算啦,你新工又搵咗,bonus又攞咗,緊係唔理佢,hea做算啦。」我支持Fiona偷懶。

「阿晞,你唔好水人啦。」呢個時間,大我地幾年嘅Luke出聲:「山水有相逢呀女。」

「吓⋯⋯邊有咁易呀。」我納悶。

Luke轉向問Fiona:「我問你,你老細平時對你好差咩?Bonus分得多唔多?」

「唔係⋯⋯bonus okay嘅⋯⋯但又唔係好錫我嗰種囉。」Fiona回想。

「佢冇好錫你,但又冇恰你,即係做咗老細本分呀。咁你咪公平啲,做返員工本分囉。呢一個project,我唔係叫你仆心仆命去做,不過又唔好hea做。呢一行唔係好大㗎咋,日後仲有機會撞到,分分鐘下一次IPO,你同佢做Joint Sponsors𠻹呀。你臨走hea做,畀手尾佢跟,日後撞到,我問你點好?」

「咁你又啱⋯⋯」我地兩個被說服咗。

於是,離職前一個月,Fiona做好本分,挨埋Project K,妥善完成交接,再安心離開。

故事未完㗎。

一個月後,Fiona過唔到試用期,俾新公司炒咗。Well,美資投行嘅名氣、發展、待遇好好多,但環境亦嚴峻好多,一做得唔好,達唔到老細要求,即炒冇情講。你可以話Fiona冇實力,亦可以話佢不幸,總之佢冇咗份工。

喺佢最崩潰嘅時候,有人伸出援手——舊老細主動搵佢,叫佢返去做:「我地仲未請到人replace你呀,但仲忙緊,做生不如做熟,你返嚟囉。」呢一個offer,簡直係雪中送炭,挽救咗Fiona份CV。

Fiona對舊老細心存感激,但係,佢更加多謝Luke。如果當日唔係Luke勸佢做好本分,佢選擇咗hea做,傲慢地應付舊老細,今日,佢未必返到去舊公司工作。


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆