0
0

「依家全香港最敢言嘅就係施永青」這是來自連登巴打的一個留言,皆因中原集團創辦人施永青近日先後在公開場合及專欄呼籲政府撤辣,更指特府官員可能要為樓價下跌引發的經濟問題負上政治後果。今集《股壇C見》施永青再以毛澤東的說話解釋自己負面的想法「你唔可以淨係睇到光明一面,但你都要睇到困難一面㗎嘛,所以我就大膽一啲,將困難一面講出嚟」他指自己看似「敢言」其實只是為政治問責官員著想。

《財政預算案》將於下星期三(28日)公布,施永青重申現時樓市最大的問題是「呢一刻唔係過多資金流入市場,你要阻住佢(資金),宜家係唔夠資金流入市場」,至於有評論擔心一旦全面撤辣,供應急增下或會推倒樓市,立即睇片了解施生點睇!

美國減息時間表也有相當多市民關注,最新CPI數據仍然高企,美國減息或可能推遲至年中之後,C基金投資總監李浩德指出油價於9-10月飆升是CPI稍微回升的主因,「甚至乎近期有人講會唔會繼續加息,不但只唔減,仲要加,我覺得……」想知答案必定要睇到最後!

本集亦講到樓市、股市的最新走勢,包括樓市新春交投量及港股是否已見底。

*本節目內嘉賓的言論純屬個人意見並不代表本台立場*


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆