0
0

恒指於周一跌穿15000點大關,網傳可能因為將於1月29日實施的中港「司法互通」,憂慮在內地輸民事或商業官司或引致在港資產遭強制凍結,中原集團主席施永青指沒有證據顯示兩者有關係,這只是猜想而已。對於有人認為財產切割變得模糊,施生強調「香港本身就係中國嘅一部分,宜家都係一國下嘅兩制,我覺得呢啲輪調都在懷緬英治年代」

近來中央為低迷的股市使出組合拳救市,當中有傳聞說會設立兩萬億人民幣的平準基金及宣佈將於2月5日降準0.5個百分點,被問及市場有沒有機會見底時,C基金投資總監李浩德認為類似的方式過往都有做,而政策貌似偏向救A股多於港股,不過A股做好同樣有利於港股。對於後市的看法,會否整個格局轉變呢,想知答案立即睇片!

而施生覺得恒指從技術走勢看,相信已經見底,至於中央會否有長期的政策再出現,施生表示「我聽到官方都有類似(降準減息)的準備……」立即睇片了解!

本集亦講到點睇官員每人的50%工資用盈富基金出糧的建議,務必睇到最後!

*本節目內嘉賓的言論純屬個人意見並不代表本台立場*


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆