0
0

近日阿根廷總統米萊於達沃斯世界經濟論壇發表勁爆演講,宣稱集體主義是貧窮、收入不均、社會問題的根源,中原集團主席施永青以獅子和水牛的較量及尼安德塔人滅亡的例子來解釋「集體主義是發展過程中顯出人類優勢嘅地方」「想像嘅時候認為行咗(資本主義)就解決到問題㗎啦,但是行咗嘅時候,好多時這類震盪治療法效果未必好」,不過強調其實兩者都有需要「問題就是喺咩形勢下偏側去哪邊多啲」

對於近來十分多人討論垃圾徵費,C基金投資總監李浩德坦言個人第一個觀感認為執行上有點困難,因為香港過往沒有經驗,同時以一個家庭每日使用一個十公升垃圾袋為例「一個月可能貴過水費,對於基層嗰個都係有」。而施生基於這個原因是贊成垃圾徵費,想知是什麼原因立即睇片!

本集亦講到最新嘉湖山莊三房單位成交價跌穿四百萬,施生點睇樓市後市走勢,務必睇到最後!

*本節目內嘉賓的言論純屬個人意見並不代表本台立場*


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆