0
0

曾被譽為「中國大好友」的摩根士丹利前首席經濟學家羅奇日前在《金融時報》撰文指「香港已玩完」,惹來特府官員連日高調反駁,羅奇其後更在X與行會成員葉劉淑儀隔空駁火。香港到底是否已玩完?中原集團創辦人施永青在新一集《股壇C見》闡述己見,指羅奇的玩完論選擇在23條立法這個「風頭火勢」時提出,實際是想將目前經濟不景氣的責任推在23條上。施坦言「香港唔會玩完,但一定難玩咗」,慨嘆香港下一代會更辛苦,箇中原因請收看訪問內容!

被問到外國的金融界人事對香港會否感到比較悲觀,C基金投資總監李浩德解釋現時形勢真的變了,跑輸其他亞洲國家,例如日本、韓國、印度,直指這是現實問題,「宜家只係時機上錢唔願意參與,咁係唔係永久呢?呢個就係最大問題。」施永青則認為西方資金因政治因素而不來港投資,但「證明你宜家瞓喺地(確認見底), 都有啲貪婪嘅資金覺得有錢賺就會入嚟。」

近日有傳媒報道指小巴牌價暴跌,有本地銀行向車主Call Loan,甚至拖走小巴。施永青指這些情況不只發生在車輛上,很多物業最近也淪為負資產,Call Loan潮會否蔓延至物業市場?施認為更大的社會問題正在醞釀?今集一定要睇到最後!

*本節目內嘉賓的言論純屬個人意見並不代表本台立場*


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆