0
0

樓市全面 #撤辣 加上暫停壓力測試徹底釋放市場購買力,新盤一周賣出逾830個單位,較撤辣前每日平均只售出約7伙爆升十多倍。資深測量師Norry在今節《股壇C見》中指出近日 #新盤 火熱情況已有十多年未見過,感覺就連發展商也「有啲反應唔切」,《#預算案》公布前夕就只有一個全新盤部署推售,相信發展商事前亦對撤辣效力半信半疑,惟以現時市場反應料可增強發展商加快推盤的信心。

限制鬆綁會否令炒家重回市場再度刺激 #樓價 飛升呢?在地產圈打滾20年的Norry質疑單靠炒家推升樓價的能力,「個因果關係要搞清楚,樓價升定唔升係睇成個市整體嘅睇法,正如升嘅大豆買唔到,跌嘅大豆冇人買,股市係咁,樓市都係咁。」他認為今次氣氛能否持續取決於息口走勢以及另一個重要指標…

*本節目內嘉賓的言論純屬個人意見並不代表本台立場*


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆