0
0
(設計圖片)

以下困境,相信好多單身女性會遇上。純粹地,阿晞以投資銀行單身女性嘅角度,向大家吐下苦水。

三年前,我同一位新娘去試姊妹裙。試完之後,我笑言:「唉,大家開始結婚啦,我連男朋友都冇,真係大鑊。」估唔到,新娘認真回答:「唉,阿晞,你一直單身,咪就係因為你太挑剔囉。」

「吓?我係咩?」我嚇一嚇,反問新娘。

「緊係啦,你唔講我都知。」新娘一副看透了你嘅表情,語重心長話:「你讀到碩士,返份咁嘅工,又鍾意扮靚、買袋,你嘅男朋友都要有返咁上下啦。問題係,香港男性之中,你要搵一個靚仔、高學歷、高收入、養得起你嘅人——仲要單身,真係冇乜可能囉。唉,你不如降低下擇偶要求啦⋯⋯」

What the……一時之間,資訊量太多,我真係反駁唔到。咩叫「咁嘅工」?投資銀行有咩問題?我幾時有話要靚仔?點解我要一個人養我?我唔識養自己?救命,我從來冇提起過擇偶要求,點解我會建立咗一個咁嘅形象?

第二日,我同女同事傾起,先發現好多單身女同事有相似遭遇。我地得到嘅批評不一,但一定會與事業掛鉤。

唔知由幾時開始,如果你嘅條件不錯,但廿幾歲人仲係單身,就代表你挑剔。以投資銀行為例,如果你做front office,成日要見客,唔多唔少識得打扮,可能有人覺得你注重外表,一定要男朋友靚仔。然後,你喺投行返工,人工比同輩高少少,又會有人覺得你搵得多,會要求男朋友搵得更多。仲有,你嘅客人、同事、社交圈子,全部係專業人士,你又點會接受到男朋友唔係?嘩,你一定要求好高啦。

唉,學Matt哥講句:「哭X咗。」我嘅工作係咁姐,我冇話男朋友都要呀嘛。我單身,你估我想㗎?施主,拍拖要緣份呀⋯⋯

我唔係話所有人都先入為主,亦唔係話單身女性一定唔挑剔。不過,如果各位認識單身女性,希望可以畀啲空間佢,唔好假定佢係因為個人條件不錯,而擇偶挑剔,可能佢地未必係咁,只係緣份未到呢?


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆