0
0
那些激死投行Mentors的事:未交CV就苦惱揀咩Offer
設計圖片

上回提到,一位好嘅mentor有助你嘅事業發展。今次分享,一位唔好嘅mentee,可以激到你扎扎跳。成立hkibankmemes後,我搞過Mentorship Program,亦同過兩三位大學生coffee chat。我同其他mentors遇到嘅mentees,好嘅佔九成。不過,唔好嗰一成,足以激死我地。以下呢啲低級錯誤,希望大家極力避免,留個好印象畀mentors。

第一,叫錯名。自我介紹一下,我叫阿晞。遺憾的是,每日我收到嘅訊息入面,有一半會叫錯我個名,「希」、「熙」、「熹」、「羲」,你諗得出嘅「晞」同音字都有。叫錯一次唔緊要,一開始我會澄清返自己叫「晞」,但對方完全冇理會,繼續叫錯,於是我放棄了。唉,你鍾意啦。老實說,你搵得一個mentor,唔多唔少係因為你欣賞佢,覺得佢有地方值得你學習,先會邀請佢coffee chat,向佢請教。既然你欣賞佢,請有返基本尊重,諗清楚人地個名點叫,先作出邀請,否則第一印象已經衰咗。

第二,唔識遷就mentor時間。試過有mentee問mentor幾時可以見面,mentor提供咗三四個時間,畀mentee去揀。點知mentee竟然話自己要去玩,或者地方太遠,唔可以見面。大佬呀,而家係你求人同你見面,指教你一兩句呀,人地份工咁忙,你又提供唔到誘因,緊係你就佢啦。即使你唔想就,都唔好同人講你去玩啦。如果你真係好忙,可以一開始就建議一個時間,睇下對方可唔可以配合,或者以電話、視像通話等方式交流,方便大家。

第三,未有offer就問人點揀。有一位mentee搵緊工,佢問mentor HSBC嘅DCM好,定CICC嘅ECM好,mentor固然會問兩份工嘅package係咩。點知mentee竟然答唔知,因為佢未報。唉,你有得面試,人地都未必請你,更何況你連工都未報,有咩好討論呢?不如努力搵工、面試,到真係有offer,先拎份約問人意見啦。

以上例子係好極端,但總有人錯,希望你唔係其中一個。好多人做mentor都係冇錢收,有時仲會出錢請食飯,佢地做mentor,真係本住教人嘅心去做,希望幫到年輕人。各位mentee請珍惜,唔好激死mentor。

有心人會喺LinkedIn虛構一個好profile,例如Morgan Stanley ECM VP、UBS Sales Director,再主動搵一啲年資淺嘅行內人,話自己條team請緊人,如有興趣,可以直接畀CV佢。受害者提供CV後……

更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

▼投資教室 專題研究? YouTube

發佈回覆