0
0
與紅線共舞逾廿載|百度:政府監管對我哋發展AI有著數

百度(9888)尋日(16日)公布首季業績,收入同利潤高於預期。講到百度未來發展嘅時候,首席財務官羅戎就話,百度將會喺未來幾個季度繼續堅定不移地投資人工智能,真係隔住個mon都feel到百度對自己嘅AI業務充滿信心。

你肯問,但文心一言未必肯答😶

尋日百度CEO李彥宏喺電話會議入面講起未正式推出就已經成為網絡熱話嘅AI聊天機械人「文心一言」,話百度將會「負責任地」使用人工智能,文心一言唔會喺「重要和敏感話題」上犯錯。

其實李彥宏冇講錯,百度喺處理敏感議題呢方面真係做得好小心。路透社曾經實測過,發現文心一言唔會回答同中國領導人相關嘅問題,就算問佢關於拜登、特朗普、兩岸關係嘅資訊,文心一言都會話:「我們換個主題重新開始。」

中國政府監管AI技術 禁顛覆、煽動類內容

國家互聯網信息辦公室早前已經公佈《生成式人工智能服務管理辦法》草案,強調透過人工智慧技術生成內容必須符合社會主義核心價值觀,不得包含顛覆國家政權、推範社會主義制度、煽動分裂國家、破壞國家統一等內容。

面對政府監管,李彥宏覺得當局呢啲措施將有利於百度,因為百度喺中國經營搜索引擎業務超過20年,熟悉中國文化同監管環境,其他缺乏相關經驗嘅企業,反而會面臨「重大挑戰」。

李彥宏補充,目前百度已經就文心一言嘅審查提出申請,獲政府批准之後就會向客戶同用戶大規模推廣。

CEO曾經豪言:ChatGPT落後百度

對比起其他現有嘅AI聊天機械人,文心一言嘅特點就係支援文字生成圖片功能。雖然文心一言畫風別具一格,對中文(特別係成語)仲有一套獨特嘅理解方式,但李彥宏講過,「在另一個角度比較的話,ChatGPT落後百度,文心一言早就有這個能力(文字生成圖片)了」。

等到中國對人工智能嘅監管措施正式出台,文心一言可以充分利用熟悉監管環境呢個優勢,比起其他AI產品,又領先多一步啦!


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆