0
0
姜濤-HPV-互動-廣告-IG-Hazel-林熙彤-𝑴𝒂𝒏𝒅𝒚-譚旻萱

預防疾病嘅廣告相信大家睇唔少,不外乎講下數據或者叫粒星著住套老西喺鏡頭面前叫大家小心啲,而今次MSD就預防HPV作出唔同嘅嘗試,互動影片唔係新野,但唔係個個都可以Handle得好,唔睇唔知,結果一睇就心思思…

姜濤譚旻萱林熙彤合作的HPV互動廣告《與HPV的距離》影片截圖

我個人認為要觀眾投入互動影片嘅困難之處在於要佢地完成整個 Video Journey,中間棄game都會冇咗個意義。特別喺呢個短視頻當道嘅世代,觀眾嘅注意力更加容易被分散,只要影片主題不吸引就會drop off。

呢輯互動影片長度拿捏得好,劇情節奏快,配上兩位靚女演員,令觀眾投入度高,容易一波睇晒唔棄片;而因為我好快就睇完一個結局,令我想快啲重刷睇另一條線,然後就不斷睇不斷睇😂同埋當你乖乖地講預防HPV,基本上都冇咩人專心認真聽架喇。

片中就將平時當耳邊風嘅忠告透過以麥沛東搞笑演出植入觀眾腦袋,特別係重刷過幾次嘅觀眾,相信已經被佢洗咗腦,可以背得出「頭頸癌」呢個病。

影片中除咗重現「屈我啦屈我啦」經典場面,麥沛東嘅演出絕對係昇華互動影片體驗嘅重要一環。

我最欣賞嘅地方,係無論你最後揀咗咩結局,「專一暖男」抑或「天生桃花王」,影片最後都可以搵到唔同嘅個angle去帶出預防HPV嘅重要性,呢個係互動影片嘅難能可貴之處。

因為影片所帶出嘅重點之一,就係你無論係咩類型嘅人,單身或只有一個性伴侶,都有機會中HPV,呢方面就真係要俾返Agency一個Credit,能夠帶出Campaign重點又能收個靚尾。

順帶一提,我係超高危人士,因為我一直all in Mandy😂

大家可以上去玩下,睇下自己係邊一類型嘅人!

【Finance730 專欄作家:廣告師 @hongkongad

鍾意睇廣告但去咗做Media Agency嘅𡃁仔。我會定期分享有關營銷、廣告、職場或相關嘅熱門話題,希望用輕鬆簡略嘅文字帶大家認識更多 Marketing 嘅世界。

【更多市場營銷相關資訊】
廣告賞析丨1個10秒廣告 從細節看出細心(廣告師)
15年來兩度上市|新傳企劃靠FB Page年袋1.3億廣告費
2023社交媒體最佳出Post時間|邊度落廣告投資回報率最佳?


更多最新最熱最有用財經金融地產資訊 請即登記成為Finance730會員

歡迎讀者投稿,稿件請投至finance730hk@gmail.com

▼追蹤Finance730 動向 官方網頁

▼緊貼最新市場走勢? Facebook

▼投資教室 專題研究? YouTube

▼消閒生活 時尚品味? Instagram

發佈回覆